Om mig

Mitt foto
född i Sund på Åland och så småningom utvandrad till Sollefteå/Junsele via Stockholm tänkte
"kommunicera med viligt folk" och med alla andra också.
Familj: P - make, A- dotter (kallar jag ofta UngenMin), katter och hundar
(och P:s stora barna, redan utflugna).
Jag tänkte berätta om livet och familjen, och kanske ibland skriva någon kommentar till något
jag läst i tidningar, på nätet och hört i TV och radio. Ja, och så blir det självfallet rätt mycket
av mina egna tankar om livet i största allmänhet.

OCH du får gärna "gilla" det jag skriver och lämna även gärna kommentarer.

Besöksräknare

Idag: (just nu: ) och totalt(inkl. gammal blogg):

onsdag 11 december 2013

11 december - och 13 dagar kvar till julafton

Det skulle man inte kunna tro när man tittar på termometern som visar +8 grader så här på kvällskvisten.

Det har töat och den lilla snö som fanns har nu sjunkit ihop än mer. Det är slaskigt, blött och bitvis väldigt halt, framförallt på småvägar och trottoarer.

Nu är det tydligen också ännu en storm på gång.

Hur som helst är det i alla fall snart jul.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Klicka på "Registrera dig via e-post" så får du ett meddelande när någon fortsätter kommentera detta inlägg.